Despre mine

Fotografia mea
Gherla, Romania
Acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare. Orice asemanare cu personajele reale este pur voitoare. Nu se doreste aducerea de prejudiciu imaginii publice, ci doar sustinere ei, in cea mai pura si naturala quintesenta deja creata de proprietarul acesteia. Sa va urzicati bine!

duminică, 13 februarie 2011

Placajul ne-transparent

Imi amintesc ca in anii '90 in centru ( nu mai stiu ce era inainte acolo )

dl. Horvat a inceput sa vanda pufuleti. Mai da niste pufuleti dinaia buni, grosi , sarati.. nota 10.
 De atunci nu am mai mancat asa ceva. Dupaia sa facut un fel de cofetarie , unde mai chiuleam de
 la scoala pt o prajitura , un suc. O fost ceva vreme cofetarie acolo.
Dupa ce nu a mai mers treaba , si so desfintat cofe' parca o fost ceva banca( BRD parca).
Mnoah.. si dupaia so facut florarie acolo.

                                                                     Floraria Iasmin.



Sefii erau Anca si Tibi. Ase...si sambata dupamasa cand o suflat vantul cel mare
nu stiu exact ce si cum ( am 2 versiuni) da acolo la florarie este o vitrina marreeeeeee cat China
 ( din sticla securizata ) si o usa la fel de meseriasa.
Noah.. si cum o suflat vantu' sau versiunea 2 - un client o deschis usa spre exterior si
dupaia o suflat-o vantu - SO SPATR USA DE STICLA IN 234.675 DE MII DE BUCATELE.
Acuma treaba e cam naspa, nu e de dorit sa se intample nimanui asa cea.
E o paguba
destul de mare pt ei. cam cat crezi ca o costata usa aia.... ghici....
Noah ghici....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Noah daca nu ghicesti iti zic eu.. vitrina si cu usa vreo 10.000 lei.
Usa e cam 30% din toata treaba de ii cam 3000 lei. naspa.
eu cred ca e vorba de razbunare..... te intrebi care razbunare.
Razbunarea lui Dumnezo'.Mnaoh cum de ce?
Apoi Tibi so' botezat la pocaiti sambata in ceva vreme, si Istenem nu bate cu bota.
Coincidenta sau nu usa so' spart. Acuma o pus ceva placaj securizat, antiefractie si anti sa vada trecatorii in magazin.
Puneam, si poza cu placaju' da mi-o fost lene sa ma duc ca ii frig afara.

sweet revange.....

2 comentarii: